در حال بارگذاری

میزبانی موکب شهدای استان از ۴ هزار زائر

شماره خبر : 1451 - https://asreatrak.ir/short/4XlBg

موکب شهدای خراسان شمالی که جمعی از جوانان مسجدی همراه و خادم آن هستند، از ۲۴ مرداد ماه خدمات خود به زائران اربعین حسینی را در یادمان شهدای عملیات مرصاد آغاز کردند.

به گزارش «عصراترک» به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی‌اکرم (س) گفت: این موکب از روز ۲۴ مردادماه فعالیت خدمت‌رسانی به عاشقان حسینی و زائران عتبات عالیات در استان کرمانشاه را آغاز می‌کند.

امیر محمدی با عنوان اینکه موکب خدمت‌رسانی فوق با حمایت سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خدمتگزار زائران که قصد حضور در همایش عاشقانه پیاده‌روی نجف تا کربلا را دارند، برعهده دارد، اضافه کرد: این موکب قرار است میزبان ۴ هزار زائر از استان خراسان شمالی باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نبی‌اکرم (ص) مسجدالنبی (ص) بجنورد در ادامه با این توضیح که در امر خدمت‌رسانی جوانان مسجدی استان در قالب دو گروه و در دو تاریخ مجزا به موکب شهدای خراسان شمالی اعزام شده و می‌شوند تا در ایام باقی‌مانده تا اربعین حضرت سید‌الشهدا میزبان زائران حسینی باشند، اضافه کرد: گروه اول از تاریخ ۲۴ مردادماه جاری تا ۳۱ مردادماه در موکب حضور خواهند داشت و گروه دوم نیز از تاریخ ۳۱ مردادماه تا ۶ شهریور خادم زائران کربلای معلی می‌شوند.

محمدی همچنین اعلام کرد: کاروان‌ها و زائران برای اسکان در تاریخ اعلام‌شده برای گروه اول خادمان با شماره ۰۹۱۵۴۸۹۶۴۷۴ و زائرانی که در تاریخ دوم از این مسیر عبور می‌کنند، برای هماهنگی با شماره ۰۹۳۷۱۲۲۴۵۷۶ تماس بگیرند.

وی خدمات و امکانات این موکب را شامل امکانات رفاهی اسکان، پذیرایی و امکانات فرهنگی با بازدید از موزه، روایتگری عملیات مرصاد، زیارت مزار مطهر شهدا اعلام کرد. 

محمدی آدرس موکب شهدای خراسان شمالی را استان کرمانشاه، مسیر کرمانشاه به اسلام‌آبادغرب تنگه چهار زبر در ۱۵ کیلومتری شهر ماهی‌دشت معرفی کرد و در دسترس عموم قرار داد.

 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات